نمایشگاه‌ها

Tade fairs
 
 

خدمات مکان مبنا برای نمایشگاه‌ها



با سامانه ی مکان یابی درون نمایشگاه، میتوان ارزش افزوده ای برای غرفه داران، بازدید کنندگان و برگزار کنندگان نمایشگاه به وجود آورد.

همه ی اطلاعات مربوط به نمایشگاه، غرفه داران، محصولات، خدمات و رویدادها، در نرم افزار وجود دارد و به راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. مسیریابی در ساختمان و ارائه ی پیشنهادات متناسب با علایق بازدید کنندگان هم از جمله ویژگی های این سامانه است. همچنین می توان علایق بازدید کنندگان را مورد ارزیابی قرار داد و مکان های پر رفت و آمد تر را شناسایی نمود. پیشنهاد های ویژه متناسب با علایق بازدید کنندگان به آنها ارائه کرد و کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظر به آنها ارائه کرد.

  • نقشه ی نمایشگاه به همراه غرفه‌ها و خدمات
  • مسیریابی هوشمند
  • جستجوی غرفه ها و افراد
  • ارائه تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان


مزایا برای بازدیدکنندگان


  • بازدیدکنندگان می توانند به کلیه اطلاعات شرکت ها، سازمان و غرفه های حاضر در نمایشگاه دسترسی داشته باشند و از محصولات آنها با خبر شوند.
  • بازدیدکنندگان می توانند از رویدادها و تخفیف های موجود در نمایشگاه اطلاع یابند.
  • نرم افزار موبایل میتواند متناسب با علایق بازدیدکنندگان شخصی سازی شود. به عنوان مثال: غرفه های ارایه دهنده ی محصولات مورد علاقه ی فرد با استفاده از سیستم مسیر یابی، بر روی نقشه مشخص شود و بازدیدکنندگان بتوانند در کوتاه ترین مسیر به غرفه ی مورد نظر برسند.

  • غرفه ها و شرکت ها خیلی راحت میتوانند دیده شوند و مشتریان به سمت آنها هدایت شوند.
  • غرفه داران می توانند محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل در نرم افزار موبایلی، معرفی و تبلیغ نمایند. معرفی راه های ارتباطی، اطلاعات محصولات، گالری تصاویر و لینک دسترسی به غرفه در نقشه، بخشی از مزیت های این نرم افزار برای غرفه داران است.
  • با توجه به ویژگی شخصی سازی، با استفاده از محدوده ی علاقه مندی بازدیدکنندگان، غرفه داران می توانند توجه بازدیدکنندگانی که تمایل بیشتری برای بازدید از آن غرفه را دارند، جلب کنند.
  • بازاریابی مکان-مبنا هم یکی از ویژگی های کلیدی است که به غرفه داران اجازه می دهد تا غرقه ی خود را در مکان هایی که مشتریان بالقوه بیشتری حضور دارند، تبلیغ کنند و بهتر دیده شوند.

مزایا برای برگزارکنندگان


  • همه ی اطلاعات مربوط به نمایشگاه، غرفه داران، محصولات، خدمات و رویدادها، در نرم افزار موجود است و نیاز به چاپ کاتالوگ ها و تبلغیات های گران قیمت نیست.
  • اطلاعات شخصی شده ی مناسب با پروفایل مشتریان، بازدید از نمایشگاه را آسان می کند و غرفه داران می توانند سود بیشتری کسب نمایند.
  • ویژگی های حمایتی برای غرفه داران، باعث می شود شما به عنوان برگزار کننده ی نمایشگاه، بتوانید هزینه ی مصرف شده برای تهیه ی این سامانه، را در مدت کمی بازیابی کنید.
  • با استفاده از این سامانه، شما ابزار های ارزیابی گسترده ای را در اختیار دارید. ارزیابی مکان های پربازدید، دسترسی بی درنگ به تمامی اطلاعات، قیمت گذاری غرفه ها بر اساس میزان تردد افراد و... از جمله ویژگی های این سامانه است.