فروشگاه و پاساژ

malls and shopping centers
 
 

خدمات مکان مبنا برای فروشگاه‎ها و پاساژها



سامانه پارسین خدمات منحصر به فردی به صاحبان فروشگاه ها و پاساژها و مشتریان آن ها ارائه می دهد. این سامانه علاوه بر رفاه و آسایش مشتریان که می تواند به افزایش وفاداری ایشان منتهی شود، می تواند به صاحبان فروشگاه ها و پاساژها نیز خدمات مختلفی به خصوص در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها و تبلیغات هوشمند ارائه دهد.

  • نقشه به همراه مکان ها و خدمات
  • راهنمای هوشمند
  • جستجو و مسیریابی اشیا و افراد
  • پارکینگ هوشمند


خدمات سامانه پارسین برای فروشگاه‌ها و پاساژها

تبلیغات هوشمند
o ارائه تبلیغات به فرد مناسب (از نظر سن و جنسیت و...)
o ارائه تبلیغات در زمان مناسب ( مثلا پیشنهاد رستوران در زمان ناهار)
o ارائه تبلیغات در مکان مناسب ( مثلا تبلیغ شامپو در بخش وسایل بهداشتی)
o شخصی سازی شده بر اساس علایق مخاطبان
o تبلیغات به صورت واقعیت افزوده
مسیریابی و مکانیابی مشتریان
سامانه پارسین می تواند مکان یابی و مسیریابی را فراهم نماید. به عبارتی، مکان یابی و مسیریابی با افزایش آسایش مشتریان و صرفه جویی در زمان برای آنها، موجب افزایش وفاداری ایشان می گردد. ضمنا انگیزه ی خوبی جهت استفاده از اپلیکیشن فروشگاه و یا پاساژ در مشتریان ایجاد می کند که این موضوع، خود یک فرصت بالقوه ی مناسب در اختیار صاحبان فروشگاه و پاساژ قرار می دهد تا خدمات بیشتری همچون باشگاه مشتریان، رصد علایق مشتریان و... را ارائه نمایند.
جست و جوی افراد، محصولات، خدمات و...
از طریق اپلیکیشن امکانات زیر به راحتی فراهم می گردد:
o جست وجوی افراد (راهنمای فروشگاه یا دوستان و اعضای خانواده)
o جست وجوی محصولات و غرفه ها
o جست وجوی خدمات (مانند سرویس بهداشتی، آسانسور و ...)
ارائه پیشنهادات و تخفیفات ویژه
در هنگام استفاده ی مشتری از اپلیکیشن، امکان ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیف برای صاحبان فروشگاه ها و پاساژ فراهم می شود. به عنوان مثال می توان تعیین نمود به آقایان بین 20 تا 30 ساله در هنگام ورود به پاساژ تبلیغات مناسب آنان ارائه شود. این پیام می تواند به صورت ارسال نوتیفیکیشن باشد و یا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده صورت گیرد.
امکان یکپارچه سازی با سامانه های مدیریت مشتریان
به واسطه ی تجمیع امکانات و خدمات مختلف در یک نرم افزار، انگیزه ی کاربران جهت استفاده از نرم افزارافزایش می یابد و به این طریق، امکان بهره مندی بیشتر از امکانات سامانه میسر می شود.
اجرای نظرسنجی های مبتنی بر مکان
امکان اجرای انواع نظرسنجی را متناسب با مکان به سادگی میسر است.
پیاده سازی انواع سرگرمی و بازی در محیط فروشگاه و پاساژ (گیمیفیکیشن)
خدمت جالب دیگر، امکان پیاده سازی انواع سرگرمی و بازی با استفاده از مکان مشتریان است. نمونه چنین بازی ای در فضای باز، بازی پوکمون گو (Pokemon Go) است که چندی پیش با استقبال فراوان روبرو شده بود. در داخل پاساژ یا فروشگاه نیز می توان بازی هایی از نوع پیدا کردن گنج قرار داد تا مشتریان به نقاط مورد نظر هدایت شوند. این گنج ها به طور مثال میتوانند کدهای تخفیف و یا موارد مشابه باشند.
بهینه سازی اداره فروشگاه و پاساژ و مدیریت بهتر کارکنان
این سامانه در زمینه ی اداره بهتر فروشگاه و پاساژ نیز خدماتی ارائه می نماید. بدین صورت که امکان رصد کارکنان و ارائه دستورات مبتنی بر مکان به آنان را فراهم می نماید. به عنوان مثال می توان جهت رفع مشکل شکستن یک ظرف در یک نقطه، سریعا به نزدیکترین نیروی خدماتی دستور رسیدگی صادر شود.
تجزیه و تحلیل عبور و مرور در فروشگاه و پاساژ
از داده هایی که در این سامانه جمع آوری می شود، می توان اطلاعات بسیار ارزشمندی به دست آورد. به طور مثال می توان نقشه ی شلوغی و عبور و مرور را در بازه های زمانی مختلف به دست آورد و با توجه به این اطلاعات، مکانیابی بهینه ای جهت تغییرات محیطی داشت.
ارزیابی میزان تاثیر روش های بازاریابی با توجه به تغییرات عبور و مرور
به طور مثال پس از اجرای تبلیغات محیطی، بررسی کرد عبور و مرور بر مکان های مربوطه چه تغییری داشته است. این اطلاعات می تواند جریان درآمدی جدیدی نیز برای صاحبان فروشگاه و پاساژ فراهم نماید، بدین صورت که این اطلاعات را به طرف های سوم (به عنوان مثال برندها) ارائه نماید.

در پارکینگ ها هم می توان از این سیستم استفاده نمود. به این صورت که مکان مناسب برای پارک خودرو نشان داده می شودو خودرو در کمترین زمان ممکن به سمت آن هدایت می شود. همچنین مکان پارک شدن خودرو در نرم افزار ذخیره می شود تا برای یافتن خودرو، مشکلی وجود نداشته باشد و مناسب ترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به آن نشان داده شود.